Saturday 7 January 2012

Jangan Lupakan Kami :')

Aku taktau lah kenapa tiba-2 hari ni aku rindu sangat-2 dkt semua kwn-2 aku yg dah pindah sekolah. semua yg dah pergi dari petra :'( korang, aku taip ni sambil menangis korang tau? aku rindu korang sangat-2. bila aku tengok gambar kita sama-2 mesi aku sedih. sedihhh gila :'( korang mesti dah ramai kwn kan dkt sana, hope bahagia lah ye. asal jgn lupa kitorang yg dekat petra ni sudah :') aku ingat semua kenangan kita, dari form1 spai lah form3. byk sangat-2 kn. yg paling selalu lah kn, kita gadu

Nur Dini: serious aku rindu kau sangat-2. dulu kita selalu sama-2 kn. bila sama-2, mesti org tegur kita mcm kembar. sampailah makcik aku pun ckp kau mcm adik aku. lepasni dah tkde lah diorang salah org lagi kn. yg paling tk boleh lupa, u.ayob masih lagi tk boleh bezakn kau dgn aku even dah 3tahun kn. haha. hmm kau selalu tolong aku weh. aku mntak tlg smthing, mesti kau akn buat. kau tk pernah berkira, tu yg buat aku rindu kau sangat-2. kau ni jenis hati lembut, payah nk marah dkt org. dulu setiap kali prep tk sah kalau kau tk bwk makanan. and utk kitorang pun mesti kau bwk sekali kn. hmm, masa form3 tiap hari kau dtg merempat dorm aku. pdahal nk pmr masa tuh, tk sedar-2 lagi. siap main fon ni haha. mmg muka aku kau and mai jea lah kn yg bangun paling lambat dlm dorm mariah tu. tiap mlm tak sah kalau tk gossiping, ada jelah story yg kita nk share :')


Noor Hafizah: sygg, i syg u :) i rindu u. ingat tk, dulu i suka sgt tengok muka u yg HANDSOME tu kn ;) setiap kali i pndang u mesti i akn renung kejap. hikhik comel sangat <3 dengan perangai awk yg manja tuu. kita baru rapat masa form3 kn, tu pun sbb kau duduk asrama. tapi aku rasa mcm dah lama kenal kau, perangai kau semua aku dah khatam hehe. pyz, jaga diri tau dkt sana :'( aku rindu kau wehh. nk peluk kau. u jgn curang dgn i tautau, i ramai spy dkt sana. jgn lupakn aku. awal lah dtg petra, nk tunjuk gigi besi kita ni hihi :P

Siti Naimah: If aku ada buat salah selama ni. sorry eh kecik :) kau ingat tk masa form1? aku anggap kau mmg mcm adik aku, and cara aku layan kau semua seumpama kau ni adik bawah aku. masa kau demam panas, aku mandikn kau dlm bilik basuh. dgn berkembannya kn, hikhik >.< then masuk form2 kita lain kelas. masa tu kau kecik hati gila dgn aku kn. sbb aku tk layan kau, mcm dah lupakan kau jea. birthday aku, kau bagi kek, hadiah. mcm-2 lahh. aku simpan lagi buku yg kau bagi tu :) aku sayang kau naimah even kita tk serapat mcm bff yg lain :')

Nur Syuhada: syue, kau ni poyo lah. gelabah gila! mulut tk sah kalau tk mcm cikyam. and sbb perangai kau tulah aku tkboleh lupakan kau :') dgn mata tajam kau tu, aku rindu weh. kita selalu sangat gaduh kn, GADUH MANJA ;) masa kau baru masuk pertengahan form1, kitorang semua nk kenal dgn kau kn. sbb kau adik senior masa tuh, hehe. tak lama lepas tu, benci sikit adelah. sbb mulut kau, hihi. tapi yg penting aku suka kepoh-2 kau tu syg. form2 awal tahun, kau lah org yg paling rapat dgn aku en. buat masalah semua dgn kau. masa tu kita FAMOUS sangat-2, pasal kes date tuh. satu aspuri pndang slack dkt kita, lagi-2 masa tu tengah gaduh dgn budak-2 ie. haha. smpai kau jea pk diorang yg baruah haha. then kau tk dduk asrama dah kita mula renggang. no matter what, we're still BESTFRIENDS until now :')

Fatin Farzana: even setahun jea aku dgn kau, baru jea aku kenal kau. tapi kau tetap kawan baik jugak poyo ;') kau jgn lah selalu sangat tching bila aku tklayan kau. bknnya tk sudi, tapi aku busy. sorry sangat-2. hmm, last kita jumpa masa amik rsult tu jea lah kn. and tu last kita snap gmbar sama-2. dulu masa aku tkde kwn, kau lah yg setia sangat-2 dgn aku. sampai bila-2 pun aku tkkan lupa bnda tu aten. kau sentiasa ada dgn aku bila aku plukan kau. kalau aku sedih, pendam mcm mana pun, kau mesti akn tau jugak kn. masa nk dkt trial and pmr, dgn kau lah aku selalu buat solat hajat and baca yassin. hampir setiap malam kn :') aten, thanks for being with me dear although only for a while <3

Aina Nabilah: sengett! akulah org paling sedih bila dpt tau kau pindah semalam. kau sekejap jea dgn kitorang :'( kau tkde, tk hiruk dah team kita. asal lawak jea, mesti dari mulut kau. asal mengumpat jea, mesti kau starter. then yg lain semua makin lebih-2. haha. kau jgn lupakn kitorang tau, abe mu jugakk. rajin-2 lah dtg petra yee, sekolah dah dekat tuh. tk sampai 300m pun kn, hihi. kalau kau rindu aku, kau tengok jea besi. mesti kau t'ingat kn dekat gigi aku ni kn hihi.

Nurul Natasya: tasya, kau dah byk tlg aku. aku syg kau. ex kita pun bestfriends jugak kn. 2011 je, berapa kali dah aku tidur rmh kau. dah mcm rumah sendiri aku buat, dgn mak kau aku panggil kakak :D family kau pun mcm family aku. hmm rindu semua tu. kau pindah jauh kn syg? jgn lupakn petra yee. mi menangis gila-2 kn masa kau nk pindah. sorry lah aku tkda masa last day kau dkt petra, takdir tidak mengizinkn. kau anggap lah aku tulis ni sbagai pertamuan kita haritu ya syg.

Fathin Amirah: Mata, kenapa kau tk bagtau yg kau nk pindah haritu? yg aku tau kau nk masuk KGV, tktau pulak masa pendaftaran tu kau terus blah. wehh, aku rindu nk tengok mata kau yg menawan tuh :') bila kau nk ajar aku arab lagi ni? nanti kalau aku tk pass acano? hmm, kau jaga diri tau dkt sana. jgn terpengaruh tau syg, aku yakin kau pandai pilih kwn.


Thats all. Aku nk out ni, kena balik asrama sudah. Kbye korang, jaga diri tau! Sayang korang sangat-2! Jangan lupakan aku yee <3

1 comment:

  1. syeen, aq pun syg kau. terhru bce post kau :'( sedihh ~ aq rindu kau glea-2. aq nak dgn kau slalu ..

    ReplyDelete

Bruno Mars ;DD