Saturday 28 January 2012

Setiap Pertemuan Ada Perpisahan :')

Allah, bengkak gila mata aku jumaat haritu. sedih sangat! masa mula-2 dpt tau aku dpt sbp, mmg teruja gila lah. sbb mmg tk ramai bdk 9a yg dpt, siapa yg dpt ni serious syukur sangat-2 :) then masuk kelas, bdk ni semua ucap congrats bagai. aku senyum jelah, sbb masa ni tk rasa miserable pun. then pergi call mama, inform pasal sbp. ofcourse lah mama pun happy jugakkn, mama ckp pack barang terus harini. nk bwk balik semua, nanti senang nk daftar sekolah sana terus. masa tu terkejut sangat-2, means that day lah last aku dkt petra. jam 11pagi, waktu tu balik sekolah 12.30 tengahari. hanya ada 1jam stengah aku dgn kawan-2 before balik and that was my last day at petra with my school uniform. dah lah dpt tau last minute, that time mmg nk menangis sangat-2. but sabar jea. aku fikir if aku menangis, bdk lain lagi lah kan. so aku ajak aina pergi pulang buku teks semua, dgn muka tersenyum manis jelah kan. sedang berjalan, tiba-2 dalilah lari ke arah aku. dia menangis, teresak-2. masa ni lah start adegan semua mata bengkak :'(

aku rasa berdosa sangat-2 hari tu, sbb aku, ramai mata bengkak, sembab. muka merah-2. please~ if korang still menangis, aku yg rasa sbersalah sangat nk tinggalkn petra tu. Ya Allah, penat dah aku menangis fikir pasal kawan. nasib now cuti, always dgn family, tkdelah ingat sangat. but nanti bila dah bukak sekolah for sure i'll feel loss of friends :'( pipi aku ni mmg sentiasa berair bila teringat pasal kawan-2 dkt petra tu.
aku akan sentiasa ingat ayat-2 korang. byk sangat kenangan dgn korang sepanjang kita bersama :'(
we're like a bigfamily. dulu, rasa mcm dah muak jea kan. tk habis-2 nk balik rumah cepat. pagi petang siang malam mhadap muka yg sama jea kan, nk tidur pun mhadap muka korang. but now, entah bila lagi aku boleh tengok muka yg sentiasa ada dgn aku ni :'(
_________________________________________________________________________
Dekat bawah ni aku nk balas post blog yg tulis pasal aku. terima kasih sangat-2. aku hargai setiap patah yg korang tulis. Iloveyouguysbabe!


p/s: if nak lawat blog diorang, tekan nama diorang kay ;)

Normaizatul Maziah <3


Manyatul Manyiah! welcome and thanks jugak syg for being my best friend all this while. aku tau, semestinya aku pun sedih gila. aku ingat kau tknak tegur aku even aku nk pindah pun sbb aku tk layan kau bfore ni. kau sendiri pun tau kn aku buat semua tu bsebab and kenapa. surat tu, mmg minggu pertama aku tulis dlm notebook aku, just masa nk pindah tu tdetik pulak nk bagi kt kau sbb kau mmg terasa gila dgn aku kn. aku nk kau cuba biasakn diri. if kau masih rapat dgn aku mcm mana kita rapat tahun lepas like belangkas, mesti kau lagi susah nk lepaskn aku kn mai. hmm aku mintak maaf sangat-2 sbb buat kau mcm tu. sekarang ni kau dah rapat dgn iezy, mungkin dia dah boleh ganti tempat aku kn :')
 sekarang aku try hidup tanpa kau . tanpe kawan yg selame ny sntiase dgn aku , sentiase berade dgn aku tyme susa dan senang , yg sentiase hepi ken aku ;'( nnty uwg yg selalu duduk dgn aku , denga cte aku dah tkde lgy dgn aku
I LOVE YOU TO MUNCHETT <3

Noor Hafizah <3


Sygg, i lagi rindu u. since u pindah, i dah start miss ur handsome face tu :'( bkn cyberjaya tu, dkt jln kolam ayer. yg ni sek men sains seri puteri (seseri) form4 and form5 only. yess, alhamdulillah dpt sbp, tk ramai kn. hmm, aku tunggu kau. jejak je keluar dari petra, aku straight pandang bustop. ingat kau ada, nk jumpa. but otherwise. sedihh sangat tk dpt jumpa kau fizah :'( if aku dtg petra pun, mcm dpt jumpa kau je. kau skolah dah lain, susah kita nk jumpa :( syg, aku pun teramat sangat rindu kau! masa kau dkt ttj, aku selalu tertanya-2 bila kau nk dtg lawat kami lagi ni. then bila nmpak kau mesti akulah org yg paling happy kan masa tu. terlompat bhagia sbb dpt jumpa kau! hmm lepas ni kita susah nk jumpa dah. tolong pegang pesanan yg aku selalu bagi kt kau k. hope u're fine there :)
Jangan lupakan bie and aku sentiasa syg kau <3

Nur Dalilah <3


Terima kasih dalilah. aku sedih sangat bila kau menangis mcm haritu :'( berat hati aku nk tinggalkan kau. hmm aku harap dkt sbp nanti aku dpt classmate yg caring n paham aku mcm kau. susah sgt nk berpisah dgn kau setelah 3tahun berturut-2 aku duduk dgn kau dlm kelas, tk berpisah. even cikgu suruh pergi tandas sorang jea pun, kita bantai je keluar sekali dua. pdahal cikgu dkt dpn tuh. if dia suruh pergi sorang jugak, straight dua-2 tk jadi nk keluar kn haha. nanti dah tkde yg nk buat gila dgn aku masa cikgu tengah ajar. lagi-2 dgn bdk sbp, mesti tekun jea kn aku masa belajar. dulu kita jelah yg sentiasa buat kerja lain. kalau nk tidur dlm kelas tk sah tk sambung kepala kn. dari form2 lagi perangai kita tk ubah haha. aku sentiasa ingat, kau ni tk boleh kalau tk tidur petang. nanti mulalah kau mengantuk mmanjang. hmm kau org pertama yg menangis haritu, start dari situlah mata semua mula bengkak-2. nanti dah duduk sebelah org lain, jgn lupa semua attitude gila-2 kita dlm kelas eh ;DD
Muncunggg, belut i miss love you <3

Aina Afiqah <3


ayna, aku pun tau aku bayak buat salah kat kau :( terutama masa form3 kan, kita main jeling-2 masa tu. haha kelakar bila diingatkan balik. terima ksih sbb ada dgn aku masa aku gaduh dgn budak-2 ni dulu. kau selalu akur jea dgn aku kn. apa aku nk buat, kau ikut je. senyuman kau, tk pernah tk terukir kt bibir kau tu kan. even kau tengah marah org tu pun, kau tetap senyum dgn dia. susah pulak aku nk tinggalkan perangai kau yg terlalu baik dgn aku ni :( kadang-2 rasa mcm nk putar je masa, agar aku lebih matang waktu tu. papehal pun, aku mntak maaf sangat-2. nanti bila-2 free, kita skype lah lagi kn ;D


lbeyhh baik ktew mlpaskn nyew...untuk mlihat kbhagiannyew...untk mlihat kjayaannyew... :'(
p/s: ayat kau yg ni, aku suka. terima kasih sbb faham tujuan aku pergi :))


Nur Dini <3


Dini si kurus, aku sayang kau jugak lahh. dulu ramai ingat kita kembar kan. sekarang ni bila dah pakai bracess, lagilah ketara kan :DD hmm mengalir air mata ni baca blog kau :'( dini, tkde siapa pun yg aku bgitau. semuanya terheboh mcm tu je. satu sekolah tau sbb budak-2 kita bagitau diorang semua. kak alya sendiri pun merajuk dgn aku sbb tk bgitau dia. sbb padahal aku mmg tk bagitau orang pun! :'( lagipun mcm mana aku nk bgitau kau syg? aku dpt tau hari last tu jugak, masa nk balik. semua shock masa tuh. sorry k? aku pun bterima kasih ssgt kt kau sbb sudi dengar luahan aku selama ni and ada dgn aku when i need you.
hmm NGANG, imiss that words. lepas ni tk wujud lah lagi kan perkataan NGANG dgn BERTERABUR ni.
Hey, Iloveyoutoo kembar :))



Nur Izzyanizzahra <3



Wokk, kitew rindu awok jugaalah :'( hmm, thanks sbb lepaskan kita. but aku pulak yg tknak lepaskaaan korang, waaaa D':  yess, byk gila kenangan kita. since MR dtubuhkan, mmg semua kita buat mesti bersama :')  aku pun doakan spm kau cemerlang jugak yunk, insyaallah. ehh, ttibe kawin haha. k iezy tk sabar ni haha. cehh sendawa benda ptama. kt sekolah baru nanti tktaulah aku nk sendawa mcm mana. kena cover-2 laah kn, aiseyy payah doe hmm :( ni yg buat aku nk balik dkt kwn-2 yg mmg dah kenal luar dlm aku ni. tapi acano haishh L: 
Yeaah just one word, I Love You Too Izzyanizzahra :')



Noramirah Harun <3


myraa, akak pun mintak maaf ssangat if ade buat salah dkt myra. halalkan mkn minum akak selama kita satu dorm tahun lepas ye syg :) hmm jgn nangis lagi ye dek, masa akak peluk myra tu terasa gila esakan myra :'( akak tkkan lupakan myra, dgn mulut myra yg tk reti nk bhenti bcerita tuu bila lepak ssama. hikhik >.< nanti akak bagi subang baru eh, kita change :)) hmm sorry sangat-2, akak terpaksa tinggalkn petra for my bright future. ofcourse akak halalkn semua ilmu tu. myra ni rajin bertanya, insyaallah 9a's. seriously, akak memang target myra straight a's even sekolah tk target pun. biar ni jadi semangat myra tok usaha lebih k ;)
I love and miss you too adik :)




dy selalu buat saye happy n bagik nasihat yg bergune .
siezly saye syg dy sgatsgat .nanti dy da tak scola same dgn sy agi :'[
sedih ouhh .tapi sy ade mse tok tatap wajah akq buat kli yg terkhir kn kn ?
hope dapt lepaskn rindu time tuu :)
akq ,siezly saye tataw mau bawak dri saye tampa akq ;(
akq ,kalau ade mase kite jumpe lagi erh ?saye mau peluk,cium kamu <3
saye takowt kaq ;'( 
saye tak bolh bayg kn hidup saye tampa kamu kaq ;(
saye harap kawan kawan sye dapat tabah kn diri saye yg sgt lemah nie kaq .
saye lame lagi dok scola situu .tataw mcm mne mau bawak dri kaq .akq ,sbb akq sy rase selamat kaq ;')
nanti ,saye mau luah kn kesedihn sy dkt sape kq ?mau luahkn kegemiraan sye dkt spe kaq ?
mau dgr nasihat sape kaq ?sy hnye mampu pndg kelagit dan nagis kaq .akq yg taw segalanye ttg sy ,akq jugak yg sllu ade at Cc sy .bile akq takde sy rase kosg tambah lagi time akq pegi sy dgn masaalah yg takdapat d tempoh dan takde kate kate smgat ;'(
saye takowt kaq .
mmg saye ade kakak d asrama tuu tapi ,
sy tak rapt dgn dy n dy tataw ape yg tgh sy alami skunk nie kaq .
sy biarkn dy dgn dunia dy dan hidup saye dgn dunia sy .
mcm mne pulx mau luah kn perasaan yg terpendam dalam hati sye nie ?

Budak kecik comel ni, dia byk sangat tulis pasal aku kt blog dia. serious terharu sangat dgn setiap ayat yg dia tulis. omey, akak yakin omey boleh hidup tanpa akak. kan? please, if omey kata omey tk boleh nk teruskan hidup kt petra tuh tnpa akak, hati akak susah sgt nk tinggalkn omey sendirian. insyaallah, dgn kawan omey yg ramai tuh, omey bolehh k ;) akak yakin, omey kan kuat. ramai yg ada di smping omey, dua-2 kak intan ada dgn omey. jgn risau k syg <3 please jgn nangis mcm haritu lagi, tk comel lah. kn malu org nmpak hihi. kesedihan, kegembiraan semua tu, boleh je omey share dgn akak lagi. tapi, lambat sikit lahh. omey tulis diary, then balik story dekat akak. masa minggu akak and petra balik, kita boleh story-2. mcm tk biasa pulak dek, call akak ;DD if ada masalah, selesaikan satu-2. please jgn pendam sorang-2, buat mcm omey dgn akak dulu. ada prob je, cerita dkt sesiapa yg agak-2 boleh ganti tmpat akak k sayang :') 
hmm, saya bukannya sengaja pun nk tinggalkn awk sorang-2. rasakan semangat akak dlm diri omey, jalani hidup mcm selama ni akak ada dgn omey ye.
hidup ni mmg penuh dugaan dek, kita je kena fikirkan mcm mana nk tempuh semua tu :))
Akak yakin omey boleh, i believe in you sayang <3


Intan Nor Shahirah <3


Terima kasih mokmok sebab buat gambar yg menarik ni :)) Akak hargai dek. akak akan rajin tanya khabar dekat petra :)) but once a month jea lah. sebab akak balik sekali je dalam sebulan :( kesian kan? huhu. hmm intan jaga diri baik-2 tau, struggle for PMR. result kalau boleh mcm akak eh ;D and akak mintak satu, bila akak dah tkde t, tolong jaga SITI AINUL FARZANA. tengokkan dia.  intan lebih lama kenal dia kan, so akak mintak  intan janganlah tinggalkan dia sementara akak baru pergi ni. please jangan bagi dia menagis mcm haritu lagi, sampai bengkak-2 mata. k? akak percayakan kau intan. hati akak maybe lebih aman dekat sekolah baru nanti if tau dah ada org yg boleh jaga adik kesayangan akak tu :))
Jaga dia tau wak. terima kasih, sayang awak :))

Ahmad Syakir <3



Syakir, terima kasih aw. aku tk sangka kau tulis pasal aku dkt blog kau :') terharu wehh :D hmm, nanti tkde lah org yg nk gaduh dgn kau lagi kan. tkde lah org yg nk memekak mcm dulu lagi dlm kelas 4imtiaz tuhh. aku dah maafkan kau lah even kau ni suka sangat cari gaduh dgn aku :)) and maybe sbb tulah bila aku nk pindah ni, sedih jugak nk tinggalkan member gaduh aku ni. aku pun nk minta maaf ssangat sbb selalu kacau and kita ni mcm anjing dgn kucing kan haha. byk doe kenangan dgn kau, dari form1 lagi. termasuklah yg co***e tu jugak haha XD aku akn jaga diri baik-2 dkt sana and kau pun jaga diri jugak :)
Aku tkkan lupalah kat mamat gila korea ni ;)
_______________________________________________________________________
For Facebookers and messanges, aku akan sentiasa ingat setiap ayat yg korang bagi dekat aku :)) Yg bagi massage dkt fon panjang-2 lebar tu, aku tkdpt nk salin dekat sini. Sorry. Yang penting, setiap patah perkataan, aku hargai guys :')


Ainul Farzana: hiii awk sygs !rndu glee same awk .uhuhu.rmai nangis sbb awk.ahhaha.klakar lahh sume nangis,comel sanat !gud luck new sch ..dpt kwn baru nnty.don' 4get meyh yunk.luv u so much..♥ awk kakak yg trbaek ,AQEELA SYEREEN !.
Amira Yasmin: aqeela syereen ♥ take care tau dkt sana. Sunyi la nt klau kau takda ;'( belajar elok2 k gmok. Jgn sodih2 lagi macam tadi. Lastly , i love u ♥ ♥ ♥ take care mok syg:)
Fz Fizah: Biee, congrates tauu. Ehmm, dekat sana jaga diri :'< nanti bila aku pegi petra aku tak jumpa kauu. Aku dah start rindu ni! Budak-2 ni bgtau aku time dh nak balik tdy. Sorry aku tk sempat nak pegi petra.
Ana Farhana: hey! jaga diri tau, belajar rajin-rajin. sayang kau ♥
Iezy Adnan: Syeen, jage diri yea ♥ Aku sayangssss kau :')
Siti Zulaika: aq akn sntiase rnd at ko..lps ni xde spe nak wt lwk bodo..nt bljr elok2 au...nt xde dah dgr suare ko yg kuat nak mmpus uh..hahah..lve u lot
Aina Nabila: AQEELAA SYEREEN BINTI AHMAD SHAM !! aq rndu kw doe gmok !! sebek td smpat jmpea.. hee.. tu un kjup jea.. haha,.. btw t lw da pndah sch pompan.. jdik laa lmbut cket.. haha..
Ayna Jewp: congrats yaww....jgn lupew ..org di cnie :))...tc... wish u the best ♥ ^_^ don't cry2...u cry i cry ♥ lastly...
♥ river may dry....
♥ but our friendship never ever 2 say goodbye keyhh.. 
Nur Syuhada: rase sebak gile ramai dah pergi kan .. sedih sangat doe .. harap sangat sangat kau jangan lupekan kiteorg sume tau ..sedih doe .. :'( rase SEBAK gile
Rabitah Hani: hey awok .d scola bru t jgn nakal nakal .klo nakal kite xnak kwn awok sembilanpulohsatu hari (: jagadiri okey ?kite akn merindui gg kamu ;DD hewhew :3
kite takdpt lagilah mau degr gelx kamu yg serupa ITIK tuu ;DD byebyee ♥ k.Syereen ;'D
Intan Nor Shahirah: akakkkk , tahniah yee :) tdi x sempat nk borak lame kan ? hmm , study leklok kat sne yee n doakan batch f3 '12' dpt 9A's gakkkk hee :) miss u .
Ahmad No Other: syereen,pas niey tk deklarhh orunk aq nk maen drop ag..bosan dohh ko pndh..tk dek bdk nkl pat 9a dh....huhuhuhu...aq nk mntk maaf lau aq wt slh kt ko..don't forget me..jujur ar..atie aq sedih gak ko nk pndh niey..tpi lpskan jelarhh..gud luk kt skul bru...jgn lper an aq ok ♥
Aziera Roslan: syeen,,tke k eh,,gud luck kat tmpt bru :) ..jgn lupe kite taw :D . GG :). nnt seng2,jenguk2 la org seremban ny :)

=) Batch 96 Petra =)
aina trah, deyla muncung, ana sandy, yasmin jojes, cunabam, mai buncett, laily amin, dingang, pyz hensem, ieka ramping, iezy gomez, malan pewtaie, aziesya, naemah comel, aina jewp, syue tajam, sha sul, aina senget, bella tun, hawadam, aten zana, athin myra, eza opie, yana

aku sayang korang sangat-2. kita dah 3tahun bersama. susah senang bersama. aku mintak maaf selama ni aku ada sakitkan hati korang, buat korang terasa, terambil barang korang. nobody's perfect right :)) and juga mintak korang halalkan semua makan minum yg byk gilagila korang dah hulurkan dkt aku, barang yg aku pinjam, thanks a lot. aku tkkan lupakan semua. sumpah berat hati aku nk tinggalkan korang. tapi apakan daya, think of my future. 



ILOVEYOUALLSOMUCH ! <3
setiap apa yg berlaku pasti ada hikmahnya, insyaallah isnin ni kita jumpa k ;DD

okay, semua nk cakap "aku rindu gelak kau, sendawa kau, gigi kau, mulut kau yg byk cakap tu"
nanti bila aku dtg petra, aku tunjuk semua k. hikhik >.< sayang korang ketat-2 <3 <3

2 comments:

  1. assalamualaikum :) saya bakal memasuki sms seri puteri kl, boleh tak saya nk gambar bilik dorm kat sana macam mana??

    ReplyDelete
  2. dan bole saya tau tak apa kemudahan2 kat sana?? papepun tenkiu wak ;))

    ReplyDelete

Bruno Mars ;DD